SERVICE
Compania noastră oferă propriul sistem și echipă service pentru toate produsele vândute, cu excepția produselor OKI, Epson și Ricoh*
Raport eroare
- Raportați orice eroare tehnică online aici.
- Raport eroare prin email sau telefon**: sales@signdepot.eu / +36 57 506510
- Cerere ofertă service: sales@signdepot.eu
Condiții service
Conditiile de service sunt acceptate în momentul comenzii bazate pe TCG- Signdepot Europe Kft., după cum urmează:
Locație service:
- Produse sub 100kg: Reparații la sediul firmei noastre. Costurile de livrare sunt suportate de client. (Recomandăm ca produsul să fie transportat la sediu de către client. Nu ne putem asuma responsabilitatea pentru daune rezultate din livrarea prin poștă sau curier.)
- Produse cu o greutate peste100 kg: Reparație la locul de instalare, de către personalul nostru de service, la sediul clientului.
Costuri service:
Pentru tarife actuale de service și costurile de deplasare, vă rugăm să contactați asistența noastră pentru clienți!
- Nr telefon: +36 57 506 510
- E-mail: sales@signdepot.eu
*În cazul produselor OKI, Epson și Ricoh, serviciul de reparație profesionistă OKI, Epson și Ricoh efectuează repararea produselor în timpul și după perioada de garanție. Clientul transportă aceste produse direct la serviciul de reparație profesionistă. Dacă este necesar, ajutăm și contribuim la contactare și la punem la dispoziția partenerilor noștri datele de contact necesare.
** Erorile raportate prin e-mail sau telefon vor duce la o administrare mai lentă, așa că vă rugăm amabil să luați în considerare raportarea online a erorilor. Serviciul nostru pentru clienți înregistrează problema imediat și oferă un proces mai precis, care servește interesele clientului. Eroarea raportată va fi transmisă managerului competent sau angajatului de service cât mai curând posibil.